piątek, 29 lipca 2022

Bajkowy pop up box
A fairy tail pop up box

Witajcie! 

Zauroczył mnie motyw bajkowych zwierzątek leśnych. Uwielbiam też paprocie, dlatego postanowiłam połączyć ten cudowny papier z motywem tych liści wykrojnika ROSY OWL. Myślę sobie, że właśnie dzięki tym paprociom dodałam magii temu pop up boxowi.
Ciekawa jestem, czy widzicie coś nowego w mojej pracy? Może jakąś nowość, która pojawi się w sklepie już w ten weekend?

Hello, 

I fell in love with fairytale forest animals. I also love fern, so i decided to match this wonderful paper with a leaf motive from ROSY OWL dies. I think that these fern leaves added magic to this popup box.
I'm curious if you see anything new in my work? Maybe some novelty that has already appeared in the store this weekend?






Użyłam:

I used:




Miłego dnia!

Have a nice day!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz