poniedziałek, 19 grudnia 2022

Kartka na urodziny USHII
A birthday card for USHII

  Witajcie!

Wszyscy tworzą prace świąteczne, a ja dzisiaj chcę pokazać Wam kartkę na zupełnie inną okoliczność. Powstała ona na urodziny naszej teamowej koleżanki - cudownej USHII. Wiem, że Ula lubi liski, dlatego był to element obowiązkowy. LIŚCIE EUKALIPTUSA wydały się mi idealne do całej kompozycji/  Użyłam też wykrojnika PASKA Z PRZESZYCIAMI Mam nadzieję, że się spodobała!

Hello,

Everyone create Xmas art nowadays and I would like to show you a card for a completely different occasion. It was made for our teammate - fantastic USHII. I know that Ula likes foxes that's why that was a mandatory item. EUCALYPTUS LEAVES seemed perfect for the composition. I also used STRIP WITH STITCHES  dies. I hope the recipient likes it!







Użyłam:

I used



Spokojnych  Świąt!

Merry Christmas!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz