piątek, 7 lutego 2020

Brand Ambassador Gosia Metryka

Hej hej!
Wiosna idzie, więc dziś będzie bardzo, bardzo kolorowo! Na moją lutową inspirację przygotowałam kartkę ślubną w odcieniach beżu, zieleni i fioletu.

Hello!
Spring is coming so today it's gonna be very very colourfully! For my February inspiration I made a wedding card full of beige, green and purple shades.


Tym razem nie umieściłam żadnego napisu, ale jest tu troszkę ażurów, koronek i oczywiście kwiatów.

Thsi time I didn't use any inscription but I put here some open-works, lace and flowers of course.




W centralnej części kompozycji, nieco niżej, umieściłam serwetkę FOLK, którą przecięłam na pół i ułożyłam trochę asymetrycznie.

In the middle of the composition, a little bit lower, I place the FOLK doily which I cut in half and glued assimetrically on a card.





Jest tu tylko jeden kwiatek z papieru, pozostałe zrobiłam sama, z foamiranu. Użyłam do tego wykrojnika HYDRANGEAS. A całą kompozycję uzupełniłam listkami CLASSIC LEAF.

There's only one paper flower, the rest was made by me and they're foamiran flowers. I used HYDRANGEAS die. The whole composition is complemented with leaves cut with CLASSIC LEAF die.







Użyłam / I used:

Classic Leaf   Hortensje   Serwetka Folk


A Wy też czekacie na wiosnę? Ja doczekać się nie mogę!
Ściskam,
And are you also waiting for spring? I just can't wait!
Hugs,


Gosia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz