piątek, 21 maja 2021

Zaproszenia na Pierwszą Komunią Świętą
First Holy Communion invitation

Cześć!
Zbliża się Pierwsza Komunia Święta mojego syna. Z tej okazji przygotowałam kilka zaproszeń. Wykorzystałam zestaw wykrojników z kielichem, hostią i winogronami. Dodatkowo użyłam też wykrojnika Zaproszenie i Paska tło.

Hi!
My son's First Holy Communion is approaching. On this occasion, I have prepared a few invitations. I used a set of dies with a chalice, host and grapes. In addition, I also used the Invitation die and the background strip.






Wykorzystałam: / I used:

 


Miłego dnia!
Have a nice day!


1 komentarz:

  1. Kartki wyglądają rewelacyjnie :) Podczas przygotowań do Pierwszej Komunii Świętej warto zastanowić się Ile pieniędzy dać z okazji Pierwszej Komunii Świętej

    OdpowiedzUsuń