wtorek, 25 maja 2021

Kartka z podziękowaniami
Thank You card

Witajcie!
Zbliża się czerwiec, a z nim koniec roku szkolnego. Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę ozdobioną kwiatami z papieru czerpanego, z podziękowaniami dla nauczyciela. Kwiaty wycięłam wykrojnikiem kwiat jabłoni, uformowałam i nadałam im kolor za pomocą tuszy. Kompozycję ułożyłam na folkowej serwetce. Obok przykleiłam moje kwiaty i listki dzikiej róży. Dodałam też trochę sznurka i wstążkę, a w sercu umieściłam napis.

Hello!
June is approaching and with it the end of the school year. Today I would like to show you a card decorated with handmade paper flowers, with thanks to the teacher. I cut the flowers out of an apple blossom dies, formed them and gave them color. I put the composition on a folk napkin. I glued my flowers and wild rose leaves next to it. I also added some string and a ribbon, and put an inscription in the heart.





Użyłam:
I used:

Dzika róża GM  


 
Miłego dnia! 
 Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz