poniedziałek, 31 maja 2021

Młodej Parze
For Bride&Groom

Witajcie!
Nowa przygoda, jaką jest tworzenie kwiatków z wykrojników KWIATY AC6, wciąż u mnie trwa. Ćwiczę, testuję różne materiały i sprawia mi to prawdziwą przyjemność. Niezmiennie ukochane listki EUKALIPTUSA oraz z serii zimowej WINTER LEAVES 2 zawsze pasują do każdej kompozycji.
Dzisiejsza kartka, jaką chciałabym Wam zaprezentować, jest w pastelowych barwach. Chciałam bardzo wykorzystać duże kwiaty, bo byłam ciekawa, jak będą się prezentowały w połączeniu z napisem. Jak oceniacie efekt?

Hello!
My new adventure with making flowers with the use of FLOWERS AC6 die, is still going on. I practice and test different materials and it is really enjoyable. Constantly I use leaves from EUCALYPTUS and WINTER LEAVES 2 dies because they suit each composition. 
Today, I present you a card which is in pastel colors. I've used big flowers, because I was wondering how would they match with words. What do you think about this effect?





Użyłam:
I used:



Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz