poniedziałek, 5 lipca 2021

Czy może być więcej różu?
Can there be more pink?

Cześć!

Mam dzisiaj dla Was album komunijny. Bardzo różowy - bo taki miał być. Na okładce mnóstwo roślin. Kwiaty z foamiranu z wykrojnika Kwiat jabłoni, a do tego kilka papierowych kwiatów i liści dzikiej róży. Całość uzupełniłam paprotkami i listkami róży. Tło pod napisem to mój nieodłączny pasek z przeszyciami.

Hey!

I have a communion album for you today. Very pink - because it was meant to be. Lots of plants on the cover. Flowers made of foamiran from a die Apple blossom, plus a few paper flowers and wild rose leaves. I completed the whole with ferns and rose leaves. The background under the inscription is my inseparable strip with stitching.






 

Użyłam:
I used:
 
Kwiat jabłoni Dzika róża GM Paprotka GM Listki róży Pasek - z przeszyciami
 
Przesyłam uściski,
I send hugs,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz