środa, 14 lipca 2021

gościnnaśroda
guestwednesday

 #gościnna środa #guestwednesday

Witajcie,
na moją środową inspirację wybrałam kartkę pełną zieleni. Jestem zauroczona przyrodą o tej porze roku. Moja kartka jest nawiązaniem do niej. W pracach uwielbiam umieszczać różne listki i gałązki. Wykrojniki Rosy Owl wspaniale się sprawdzają. Zobaczcie, jakie różne listki są na mojej urodzinowej pracy - paprotka, eukaliptus, zimowe listki 2. Kartka ma też trzy papierowe kwiaty, które samodzielnie wykonałam, z użyciem wykrojnika Kwiat jabłoni. Nie zabrakło cudownej serwetki Folk, na której umieściłam moją kwiatowo-listkową kompozycję.

Hello,
I chose a card full of green for my Wednesday inspiration. I am in love with nature at this time of the year. My card is a reference to it. I love to put various leaves and twigs on my works. Rosy Owl dies are great for that. See what different leaves are on my birthday work - fern, eucalyptus, winter leaves 2. The card also has three paper flowers, which I made myself using the Apple blossom die. There was also a wonderful Folk napkin on which I placed my floral and leaf composition.





Użyłam:
I used:

 

 


Pozdrawiam,
Regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz