poniedziałek, 19 lipca 2021

Brand Ambassador Ushii Lenart

Witajcie!

Moja dzisiejsza kartka jest bardzo oszczędna i prosta, prawie że clean&simple - gdyby nie to delikatne warstwowanie :) Potrzebowałam kartki, którą mogłabym włożyć do płaskiej koperty, dlatego zrezygnowałam z warstwowych dekoracji, jej jedyną ozdobą jest akwarelowy balonik ze słodkimi zwierzaczkami... no i napis WITAJ MALUSZKU oczywiście! Przygotowałam ją z okazji narodzin małego chłopczyka, dlatego napis wycięłam w papierze kratfowym, a resztę palety też utrzymałam w brązach i niebieskościach, z odrobiną żółtych akcentów.

Hello everyone!

My today's card is very simple, almost C&S. I needed a card I can put into an envelope, so it had to be flat - so the only decoration is a balloon with cute animals... and a sentiment WITAJ MALUSZKU, of course! :) The card was for a little boy, so I stick to browns and blues with yellow accents, and cut the sentiment from kraft paper.




Wykorzystane materiały: / Supplies:


 Pozdrawiam was serdecznie!

Hugs and kisses!

Ushii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz