środa, 9 stycznia 2019

Witajcie w Nowym Roku
Welcome to the New Year

Witajcie w Nowym Roku!

Aby ogrzać zimową atmosferę przygotowałam dziś dla Was bardzo ciepłą, słoneczną kartkę, którą wykonałam dla mojej przyjaciółki. Udekorowałam ją kwiatami z foamiranu, do których użyłam wykrojników AC4, AC3 oraz HYDRANGEAS. Na środku kartki umieściłam WIANEK oraz śliczne LISTKI TROPIKALNE.

Życzę Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku!


Hello everyone!

Welcome in the New Year! To warm up winter atmosphere, I prepared very sunny card for my friend. I decorated it with foamiran flowers, to made them I used AC4, AC3 and HYDRANGEAS cutting dies. In the middle of the card I placed WREATH and beatiful TROPICAL LEAVES.

Wish you a happy New Year!









Użyłam:
I used:




Dziękuję!
Thank you!


Miłego dnia!
Have a nice day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz