czwartek, 17 stycznia 2019

Brand Ambassador - Ushii

Witajcie, zapraszam na moją pierwszą inspirację w tym roku! Bylo mi bardzo smutno, że zdrowie uniemożliwiło mi pokazanie Wam nowych prac w grudniu. Ale już wróciłam :) I mam dziś dla Was kartkę dla pewnej pary, która świętowała... 50 rocznicę ślubu! Piękna okazja do wręczenia kartki, prawda? A ponieważ tę rocznicę zwiemy złotymi godami - nie mogłam zrobić niczego innego niż złotą kartkę :)

Hello and welcome to my first inspiration this year! I was so sad I couldn't show you any card and so on in December, but now I'm back :) And here's the card for a couple for their... 50th anniversary! It's a very nice occasion, don't you think? In Poland we call this anniversary "golden". So my card just had to be gold :)


Złoty kolor jest tak ozdobny, że zdecydowałam, że sama kartka musi być bardzo prosta. Na białym, wytłaczanym tle przykleiłam tylko złotą serwetkę i białe kółeczko jako centralny element kompozycji, a następnie dodałam ozdoby - gałązki wycięte jednym z moich ulubionych wykrojników z zestawu Folk 1. Żeby było troszkę ciekawiej część z nich wycięłam z kalki, co dało bardzo ładny i delikatny efekt. Mam nadzieję, że dobrze je widać na zdjęciu? :)

The golden color is so decorative that I decided to keep my card very clean & simple. On white embossed background I just glued gold doily with white circle as a focal piont. Then I decorated it with my favourite branch diecuts from the Folk 1 Set. To add some interest to the card, some of them I cut out from vellum. I hope you can see them on photo? :)


Uznałam, że kartka niczego więcej już nie potrzebuje, dodałam więc tylko napis Gratulacje, lekko go przed przyklejeniem wyginając.

I've decided that this card didn't need anything else, so I added only "Congratulation" sentiment, slightly bending it before glueing down.

Dziękuję Wam za wizytę na blogu i mam nadzieję, że zdrowie nie będzie mi więcej przeszkadzało i już wkrótce będę miała dla Was więcej inspiracji :)
Ushii
I hope that I'll have more inspiration for you soon, thank you for stopping by!
Ushii


Wykorzystane materiały: / Supplies:

http://rosyowl.com/index.php?id_product=78&controller=product&id_lang=2   http://rosyowl.com/index.php?id_product=39&controller=product&id_lang=2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz