poniedziałek, 21 stycznia 2019

Monochromatycznie
Monochromatic

Cześć!
Przygotowałam dzisiaj kartkę w delikatnych, jednostajnych kolorach. W zamyśle jest to kartka ślubna, ale pasuje na wiele okazji. Kwiaty wykonałam własnoręcznie przy wykorzystaniu wykrojnika Kwiat Jabłoni. Dla ozdoby dodałam listki z zestawów - Wianek MG1 oraz Listki Wodne. W tle znajdziecie również Pasek z przeszyciami. Wykorzystałam nawet wykrojnik folkowy - jestem ciekawa, czy widzicie, gdzie go ukryłam?
Hey!
I prepared a card today in delicate, uniform colors. Generally it is a wedding card, but fits on many occasions. I made the flowers myself using the Apple Blossoms die. For the decoration I added leaves from sets - Wreath MG1 and Water Leaves. In the background you will also find a strip with stitches. I even used a folk die - I wonder if you see where I hid it?








Użyłam:
I used:

Apple blossoms Wreath MG1 Listki wodne Wycinanki łowickie - Folk 1 Pasek - z przeszyciami
 

Przesyłam uściski!!!
I send you hugs!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz