piątek, 24 lutego 2023

Niebieska kartka na urodziny
A blue birthday card

 Witajcie!

Chciałoby się zaśpiewać, parafrazując piosenkę Andrzej Dąbrowskiego "Niebiesko mi!". Stworzyłam monochromatyczną kartkę, do której dodałam liście paproci PAPROTKA GM. Stwierdziłam ,że dodają one niesamowitego klimatu. Oczywiście, nie obyło się bez ręcznie wykonanych kwiatów DZIKA RÓŻA GM  oraz KWIATKI AC3  z foamiranu. No i "nieśmiertelne" gałązki z zimowej serii ZIMOWE LISTKI 2. 
Myślę, że wiosnę czuć w powietrzu!

Hello,

One would like to sing, paraphrasing Andrzej Dąbrowski's song - "It's all blue!". I've created a monochromatic card and added some PAPROTKA GM fern leaves . I think  they add incredible vibe. Of course it wouldn't do without hand-made DZIKA RÓŻA GM  and KWIATKI AC3 flowers made of Foamiran. And sure enough - twigs from ZIMOWE LISTKI 2 series had to be there too.
I sense the Spring already!







Użyłam:

I used:




Miłego dnia!

Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz