środa, 3 marca 2021

gościnnaśroda
guestwednesday

 Dzień dobry!

To dla mnie wielka przyjemność być tutaj z moją inspiracją w ramach #gościnnaśroda. Przygotowałam dla was exploding box pełen foamiranowych kwiatów, listków z papieru i naturalnych drewnianych elementów. Od początku chciałam stworzyć nieco dziki wiosenny ogród zarówno na pudełku, jak i w jego wnętrzu. Aby osiągnąć taki efekt skleiłam z pomocą płatków Hortensji niewielkie żonkile, obok dodałam kwiatek podobny do tulipana, a zrobiony przy użyciu… wykrojnika poinsecji. Są tu także małe kwiatuszki – wszystkie powstały dzięki najmniejszemu z wykrojników Hortensji. Do kwiatów dodałam papierowe paprocie oraz listki róży. Uważni dojrzą także folkową serwetkę – chociaż widoczne są jedynie jej fragmenty, sprawia ona, że całość wygląda na bardziej przestrzenną i dopracowaną.

Hello everyone!
It’s so nice to be here with the #guestwednesday inspiration. I made for you an exploding box full of foamiran flowers, paper leaves and natural wooden elements. The whole idea was to create a bit wild spring garden on and inside the box. To do so I made some daffodil flowers using Hydrangeas die set and a tulip-like flower with… Poinsettia die. I have some small blossoms here too – all made with the smallest Hydrangeas die. Next to the flowers I put ferns and rose leaves. You may also see the folk doily – only bits and pieces of it are visible, but it really makes the whole looks more dimensional and done.





Użyłam:
I used:

  

 


Życzę Wam pięknego, kreatywnego dnia!
Have a nice creative day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz