środa, 17 marca 2021

gościnna środa
guest wednesday

 Cześć!

Jest mi niezmiernie miło, że będę mogła Was zainspirować kilkoma swoimi pracami. Na dobry początek mam dla Was bardzo kobiecą i pełną kwiatów kartkę w formacie DL. W swojej pracy wykorzystałam wykrojniki Kwiat Jabłoni oraz Hortensję. Dodałam kilka listków eukaliptusa i Classic Leaf. Całą kompozycję ułożyłam na ramce GM, która jest przepiękna! Myślę, że wszystko razem pięknie się komponuje.


Hi!

I am very pleased to be able to inspire you with some of my works. For a good start I have a very feminine and full of flowers card in DL format. In my work I used Apple Blossom and Hydrangea dies. I added a few eucalyptus leaves and Classic Leaf. I put the composition on the GM frame, she is beautiful! I think that everything fits together beautifully.





Użyłam:
I used:

 


 



Dziękuję Wam bardzo i do zobaczenia kolejnym razem.
Thank you very much and see you next time.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz