wtorek, 30 marca 2021

Kartka z kwiatami
Card with flowers

Witajcie!

Poczułam wiosnę i zmiany w naturze, dlatego postanowiłam stworzyć kartkę pełną kwiatów na naturalnym tle. Chciałam, żeby było prosto, a jednocześnie "bogato". To bogactwo zapewniają wycięte z wykrojników: KWIAT JABŁONI oraz KWIATKI AC3, które wykonałam z użyciem foamiranu. Dodałam także do różanych liści wycięte WINTER LEAVES 2. Podoba się mi możliwość dopasowania PASKA "STO LAT" do TŁA FALBANKA. Efekt murowany!
A jak u Was w pracowniach? Króluje wiosenny klimat?

Hello everyone!

I felt spring in the air and changes in Nature, therefore I decided to make a card with a lof of flowers on a natural background. I'd like to create a simple effect with luxuriant owing to APPLE BLOSSOMS die and FLOWERS AC3 die.I also added WINTER LEAVES 2 die. I like the connection of "STO LAT" STRIP die with STRIP BACKGROUND die. Great effect!
And what about you? Is the spring climate in your craftrooms already?

 





Użyłam:

I used:




Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz