poniedziałek, 22 marca 2021

Kartka urodzinowa
Birthday card

Cześć!

Dziś znów mam dla Was kartkę urodzinową. Tym razem w klimacie leśnym, z króliczkiem. Kartka jest dość uniwersalna - można ją wręczyć zarówno dziewczynce, jak i chłopcu. Tę akurat stworzyłam dla mojej córki z okazji jej 7. urodzin. Podstawą kompozycji jest folkowa serwetka, na której warstwowo nakleiłam poszczególne elementy. Między innymi zimowe liście - tych, których użyłam nie ma obecnie w sklepie, ale jest za to ten zestaw: Winter Leaves 2, który też Wam bardzo polecam.

Hi!

Today I have another birthday card for you. This time in a forest style, with a bunny. The card is quite universal - you can give it to both a girl and a boy. I created this one for my daughter on the occasion of her 7th birthday. The basis of the composition is a folk napkin on which individual elements are glued in layers. Among other things, winter leaves - the ones I used are not currently in the store, but there is this set: Winter Leaves 2, which I also recommend to you very much.






Wykorzystałam: / I used:
 
 


 

Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz