piątek, 12 marca 2021

Kartka wielkanocna
Easter card

Witajcie serdecznie,

bardzo się cieszę, że mogę być częścią DT Rosy Owl, to dla mnie ogromne wyróżnienie i niezwykła przygoda. Mam wielką nadzieję, że moje prace z użyciem wykrojników Rosy Owl niejednokrotnie zainspirują Was do stworzenia czegoś wyjątkowego.

Dzisiaj przedstawiam Wam moją pierwszą inspirację, którą jest ukwiecona kartka wielkanocna. Wiosenne żonkile stworzyłam za pomocą wykrojników AC5 oraz AC3. Całość kompozycji dopełnia wianek  w połączeniu z paskiem oraz napisem Alleluja.

Hello everyone,

I am very happy to be a part of DT Rosy Owl, it is a great honor and an extraordinary adventure for me. I sincerely hope that my work with the Rosy Owl dies will often inspire you to create something unique.

Today I present to you my first inspiration which is a floral Easter card. I created spring daffodils using AC5 and AC3 dies. The whole composition is completed with a wreath combined with a stripe and the inscription Alleluja.




Użyłam:
I used:

 
 


Pozdrawiam,
Best regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz