wtorek, 16 marca 2021

Kartka na 25 urodziny
Card for the twenty fifth birthday

 Witam Was!

Muszę przyznać, że  dzisiaj jest mój podwójny debiut: po raz pierwszy Was inspiruję  pracą z użyciem wykrojników Rosy Owl, jak i debiutuję w tworzeniu papierowych kwiatów przestrzennych. Oczywiście, bez wykrojników FLOWERS AC3 i DZIKA RÓŻA GM nie udałoby się mi to. Nie mogłam się też oprzeć licznym motywom roślinnym, które dodają niesamowitego uroku kartkom, jak i innym pracom, dlatego też wykorzystałam wykrojniki WINTER LEAVES 2, EUKALIPTUS. Elegancji całości dodała natomiast RAMKA  oraz PASEK TŁO FLABANKA
Jestem ciekawa,  czy Wy już korzystałyście z oferty wykrojników do tworzenia kwiatów 3d?

Hi everyone!

I have to tell you, that it's my double debut. It's my first inspiration for you with dies of Rosy Owl, and I've made 3D flowers for the first time. Of course it wouldn't be possible without  FLOWERS AC3 and DZIKA RÓŻA GM dies. I'm fascinated with plants motives, therefore I've used WINTER LEAVES 2EUKALIPTUS dies. Moreover this card is elegant thanks to FRAME GM and PASEK TŁO FALBANKA dies.
I'm curious, if you've already used dies of Rosy Owl to make 3D flowers?







Użyłam:

I used: 





Pozdrawiam,

Best regards,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz