wtorek, 2 marca 2021

Malutki album z kwiatem jabłoni
A tiny album with apple blossom

 Cześć!

Dziś chciałam pokazać Wam malutki album. Jest naprawdę mały - ma tylko cztery karty, ale nadrabia bogato ozdobioną okładką. Wykorzystałam na niej kwiat, który wykonałam z białego foamiranu przy pomocy wykrojnika Kwiat jabłoni. Znajdziecie tutaj również wykrojnik Folkowej serwetki oraz Liście dzikiej róży.

Hey!

Today I wanted to show you a tiny album. It's really small - only four cards, but makes up for it with a richly decorated cover. I used a flower on it, which I made of white foamiran with the Apple blossom die. You will also find here a Folk napkin die and Wild Rose Leaves.

 




Użyłam:

I used:
 
Kwiat jabłoni Serwetka Folk Dzika róża GM

 Przesyłam uściski,

I send hugs,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz